NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

Ruh Güzelliği

Aşk beni ne hallere soktu. Krem, allık, ruj derken; ruh makyajı dersilerine devam eder haldeyim. Bu aralar biraz ruh güzelliğimizle ilgilenelim. Daha sonra yine boşu kovalarız hep birlikte.

Şiirler, aforizmalar, şarkı sözleri... Kendimi, derdimi, dermanımı kelimelerde arar oldum.


Biri sana ''Git!'' dediğinde,
''Kalmak istiyorum.'' diyebilmekmiş sevmek,
Git dediklerinde
Gittiğimde anladım...

[Can Yücel]


"Gitti." diye hep suçladım onu. "Kalmak istiyorum." da demedi hiç. Bunun için de suçladım.

Ama asla kendimi "Kal!" demediğim için suçlamadım. Gitmesini hiç istememiştim oysa.

Aslında tek istediğim beni hep kucaklamasıydı. Hep yanımda ol diyip, bu sözünün arkasında durmasıydı. Arada zaman, mesafe, keşkeler, belkiler ve acabaların olduğu bir duvarın yavaş yavaş yükseldiğini görebilmesiydi. Buna rağmen sevdiğimi bilmesiydi.

Her geçen gün sevmek ve bu sevgiye sahip çıkmak zorlaşıyor. İçimde güvensizlikle büyüttüğüm o kadar çok soru(n)m var ki!

Ruhumu hep saf tutabilmek, gülümseyen düşüncelere sahip olabilmeyi isterdim. İndirim zamanlarını bile beklemeden hemen alırdım o ruh kremlerini, parfümlerini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...