NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

4 Şubat 2011 Cuma

Hmm...

Bu gece moda, kozmetik ve bakımdan çok daha uzak şeyler var aklımda. Aslında uzun süredir böyle. Ne alış veriş, ne parfümler mutlu etmiyor beni. Şu indirim zamanlarında mağaza mağaza gezen ben evden çıkmıyorum. Hayatımda büyük bir şeyin eksikliği beni mahvediyor. Neden bunu buraya yazıyorum onu da bilmiyorum.

Aslında biliyorum. Malum kişinin okuma ihtimali. Okuduğunu bilecek miyim? Büyük bir ihtimalle hayır, bilmeyeceğim.

Ne bekliyorum?

Kucaklanmayı, anlaşılmayı, güvenmeyi, güvenilmeyi, kurgulardan uzak yaşamayı, sonunu düşünmeden yaşamayı…

Yaşamayı… Mutlu, mutlu ve mutlu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...