NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

Kampanya Mesajlari

Sevgililer Günü yaklaşırken reklamlar, kampanyalar aldı başını gidiyor. Elimizde neler var, bakalım:

1. YKM’de ayakkabı ve çantada 1 ALANA 1 BEDAVA! 4-7 Şubat arasında YKM Kart’la geçerli bir fırsattır.

2. YKB Play ile 1-14 Şubat arasında yapılan 3 adet 100 liralık giyim, kozmetik, elektronik alış verişlerine Sevgililer Günü yemeği hediye. Ayrıntılar www.playcard.com.tr

3. MENDO’S iç giyimde 14 Şubat tarihine kadar E. Armani ve C. Klein ürünlerinde %50 indirim.

4. Marks&Spencer’da çekilişle 50 çifte AVRUPA TATİLİ HEDİYE!

Evet, dört kampanya… Sinirle silinmişleri hatırlamıyorum. Daha çok olmalı. Çünkü sadece bugün bile bana çektirdikleri acı dörtle sınırlı kalamayacak kadar ağır geldi yüreğime. Bu dört kampanya benim için dört hayal kırıklığı demek. O’ndan gelmiştir diye heyecanla tuşlarına basamadan elimden düşen telefon… Sonuç; “SEVGİLİLER GÜNÜ” için özel olarak düşünülmüş kampanya mesajları…

Bir sevgilim var diyemiyorum. İşin kötüsü yok da diyemiyorum. Yoksa yok da ben yok demek mi istemiyorum? Kendisi “araf” sözcüğünü pek sever. Sık sık kullanır. Bir o kadar da “sinsi” sözcüğünü… Bu kelimelerle bir insanı yargılamak gerekir mi? Daha doğrusu doğru olur mu? Sevgilim… Aaa! Cümleye istemsizce “sevgilim” diyerek başladım. Durun! Yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. Bunu bir süre yaşamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...