NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

Ruh Güzelliği 2

Tavsiyeler verecekmişim gibi açmış olduğum ilk başlığın altından -biliyorum- sadece "belki"lerim, "acaba"larım, "keşke"lerim çıktı.

Bu başlıkta, beklenti içine soktuğum konuyla ilgili, biraz olsun öğüt verebilmek (haddime düşmez ama damdan düşen benim gibiler için biraz da olsa dert ortağı olmak niyetiyle) adına ikinci yazıma başladım ama henüz bir adım bile ilerleyebilmiş değilim. Tamamen yardıma muhtaç durumdayım. Şu an ruh güzelliğimize bir bakım önerimiz yok. Yakın zamanda inşallah! Umuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...