NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

28 Ocak 2012 Cumartesi

Uzman Görüşü

Bundan sonra kendi bilgilerime ve deneyimlerime göre yazdığım ya da internette rastgele bulup beğendiğim ve sizlerle paylaştığım yazıların haricinde bir de uzman kişilerin yazmış olduğu bilimsel yazılara yer vermek istiyorum. Bu alanda ilk ricada bulunacağım kişi Operatör Doktor Selçuk Frik. Cevabı ne olacak bilmiyorum ama en az on senelik arkadaşım olduğuna göre beni kırmaz diye düşünüyorum. Zaman buldukça yazılarını bizlerle severek paylaşacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...