NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

26 Ocak 2012 Perşembe

Hayal Kırıklığı

Büyük umutlarla hazırladığım ve uyguladığım "Muz Maskesi" beni hüsrana uğrattı. İyi ki tarifi tam olarak denememişim. Yarım muz, 2 yemek kaşığı süt ve 1 yemek kaşığı zeytin yağını karıştırdım. Normal tarifte yumurta sarısı da vardı. Maskeyi saçımdan arıtmak için saatlerce yıkamak zorunda kaldım. İçinde yumurta da olsaydı kış ayında soğuk suyla yıkanamayacağıma göre sıcak suyla yumurta sarısı saçlarımda pişerdi diye düşünüyorum.

Bundan sonra yüzüme ve ellerime belki ama saçıma asla yiyeceklerden yapılmış maskeler uygulamayacağım. Olumlu etkisi olmadığı gibi saatlerce uğraştırıyor ve saçların daha çok yıpranmasına neden oluyor.

Sonuç olarak uğraştığımla kaldım. Babamın dediği gibi "Yiyecekler yenmek içindir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...