NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

25 Ocak 2012 Çarşamba

e-Alış Veriş

Alış veriş için interneti tercih edenlerden misiniz? Ben öyleyim... 

Günden güne giderek artan özel alış veriş kulüpleri cazip indirim ve fırsatlarıyla dikkatleri çekiyor. Birçok ürüne piyasa fiyatından daha uyguna sahip olabiliyoruz. 

Sadece giysi ve ayakkabı değil; parfümler, kozmetik ürünleri, ev aksesuarları, tablolar, mobilyalar kolaylıkla seçebileceğimiz şekilde fotoğraflanıyor, özellikleri yazılıyor. Yeni markalar tanımak için de ideal oluyor. 

Yalnız her zaman en iyi fiyatla sattıklarına inanmıyorum. Alış veriş yaparken markanın kalitesi ile fiyat performansını iyi analiz etmek gerekli. Piyasa fiyatlarından haberdar olmak da yanlış seçim yapmayı önleyebilir. Çünkü piyasa fiyatını bildiğim ürünlerin pahalı gösterilip bu fiyat üzerinden indirime girdiğine şahit olmuştum. Sonuçta ortaya çıkan fiyat çok cazip olmuyor. 

Benim gibi gezip dolaşmayı, değişik ürünlere bakmayı sevenlerdenseniz sokak sokak dolaşmak yerine evinizin rahatlığında birçok ürünü inceleyebiliyorsunuz. Kargo firmalarıyla anlaşmaları olduğu için oldukça uygun fiyatlara ürünler evinize kadar gönderiliyor.

Güvenliğe gelince... Bilgisayarınızda virüs, casus programlar ya da bilgilerinizin güvenliğini tehdit edecek açıklar yoksa bu siteler kesinlikle güvenilir. Sitelerden kaynaklı bir problem yaşamayacağınızı sağladıkları üst düzey güvenlik önlemleriyle garanti ediyorlar.

Şimdiye kadar neler aldım: Halı, bol bol ayakkabı, çanta, parfüm, krem, nevresim takımı, mont, elektronik cihazlar...

Aldığım ürünlerin çoğunda sorun yaşamadım. Sadece kalıbı küçük olduğundan bir ayakkabı ayağıma olmamıştı. Bunu hemen bildirdim ve ürünü geri göndermemi söylediler. Paramı da anında iade ettiler. Zaten koşulsuz memnuniyet garantisi veriyorlar. Bunun için alış veriş yapacağınız sitenin kullanım ve iade koşullarını okumanızda fayda var. 

Benim bildiğim alış veriş kulüplerini aşağıya sıraladım. Neredeyse hemen hepsine üyeyim. Günlük indirim haberlerini mail adresinize gönderiyorlar. Kolaylıkla istediğiniz markaların takibini yapabiliyorsunuz. En çok alış veriş yaptığım ve günlük olarak bakmayı ihmal etmediğim siteler; Markafoni, Trendyol ve Limango. 


markafoni kampanyaları
trendyol kampanyaları
daybuyday kampanyaları
1v1y kampanyaları
unnado kampanyaları
dekoreko kampanyaları
vipdukkan kampanyaları
shopon365 kampanyaları
evim kampanyaları
akmagaza kampanyaları
modadurumu kampanyaları
minimoy kampanyaları
morhipo kampanyaları
limango kampanyaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...