NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

25 Ocak 2012 Çarşamba

Tatil Başladı

Dönem sonu tatilim başladı. İlk üç gününü İstanbul'da temizlik yaparak geçirdim. Altı ay önce taşındığım evime hala yerleşememiş olmanın verdiği utançla tatilimin ilk günlerinde büyük gayretle evi yaşanabilir hala getirdim. İşler bitti mi? Hayır!.. Sadece eve biri gelirse içeriye davet edilebilir hale geldi. Bundan sonraki bir aylık zaman diliminde kısmetse her şeyi bitirebileceğimi düşünüyorum.

Şimdi kendimi bakıma aldım. Anne evinde özenle hazırlanmış sağlıklı yemekler, taze sıkılmış meyve suları, tatlılarla bütün gün yemek yiyip, dergi okuyup, yatıyorum. 

İyi beslenmenin ardından sırada el, yüz ve saç bakımım var. Öz bakımınla en çok tatillerde ilgilenebiliyorum.

Çocukluğumdan beri doğal malzemelerle hazırlanan cilt bakım ürünlerine ilgi duymuşumdur. Zaten sizlerle de sık sık doğal ürünlerle ilgili bakım önerilerini paylaşıyorum. Bugün saç ve yüz maskesi deneyeceğim. Fakat bunu yapmak için babamın evden gitmesini beklemem lazım. Çünkü gıdaları yüzüme ve saçıma sürmeme çok kızıyor. 

Saçlarım için; 

-Yarım muz
-1 yemek kaşığı zeytinyağı
-1 yemek kaşığı süt

karışımını kullanacağım. 

Muzu çatalla güzelce ezdikten sonra zeytinyağı ve sütü ekleyeceğim. Saça kolayca sürülebilir bir kıvama geldiğinde tüm saçıma yedirip yarım saat bekleyeceğim. Sonucu sizlerle daha sonra paylaşacağım.

Yüzüm için;

1 yemek kaşığı süt (Tercihen varsa sütün kaymağı)
1 tatlı kaşığı bal
1 tatlı kaşığı nişasta

Tüm malzemeleri karıştırıp yüzümüze sürüyoruz. 15 dakika bekliyoruz. Karışım yüzümüzde kurumaya başlayınca varsa yüz fırçasıyla yıkayarak temizliyoruz.

Tüm bu öneriler kuru ciltler ve kuru saçlı olanlar için. Yağlı ciltlere tavsiye edilmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...