NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2010 Perşembe

YAĞSIZ KEK YAPALIM MI?













Aaaaaaa!.. Hem sağlıklı beslenmeden söz ediyor, sebze-meyveyi dilinden düşürmüyor hem de kek yapalım mı diyor, deli mi ne!.. Söylediklerinizin hepsini duydum; ama hanımlar, şimdi beni öldürün lakin hakkımı yemeyin. Canınız hiç mi kek istemiyor? Biliyorum, istiyor... Hıhhh işte tam da bu noktada sizlere haftada bir kendinizi ödüllendirebileceğiniz, hazırlarındaki gibi katkı maddesi içermeyen bir lezzet sunmak istiyorum.

BU KEKTE HİİİÇ YAĞ YOK!..

Malzemeler-Yapılışı:

2 yumurta,
3 kahve fincanı esmer şeker,
1 paket kabartma tozu,
2 yemek kaşığı kakao,
1 kahve fincanı süt,
3 kahve fincanı esmer un.

Tüm malzemeler çırpılır. Kıvamını bulan karışım, önceden bir iki damla sıvı yağ ile yağlanmış ve un serpilmiş kek kalıbına dökülür. Üstüne bitter çikolata parçalanır. Kek, fırına verilir... Takriben 20-30 dk'da pişen kek bir su bardağı süt ile hemen ıslatılır. Yanına arzuya göre kaymaklı dondurma ilave edilip servis yapılabilir.

SALYANGÖZ:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...