NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

6 Temmuz 2010 Salı

Tulum Modası

Bu sene tulumlar çok moda. Her anımızda kullanabileceğimiz çeşitleri var. Gece dışarı çıkarken, plaja giderken, işe giderken, günlük hayatımızda giyip çıkabileceğimiz oldukça pratik bir giysi. Altına hem sandalet hem de platform topuk bir ayakkabı rahatlıkla kullanılabiliyor. Moda olmasına rağmen alış verişe çıktığım zaman istediğim modelleri bulamadım. Dikiş bilen birinin istediği modeli çok kolay dikebileceğini düşünüyorum. Ben deneyeceğim. Sonucu sizlere bildireceğim. İnternetten bulduğum modelleri sizlerle paylaşmak istiyorum.


Sass & Bide
This Isn't An Artform jumpsuit
€507.15



Chloé
Silk-chiffon culottes jumpsuit
€1,871



Juicy Couture
Terrycloth jumpsuit
€155.65



Juicy Couture
Strapless terrycloth jumpsuit
€105.44



Tara Matthews
Beaded jersey jumpsuit
€286.21



Tory Burch
Gail silk jersey jumpsuit
€361.53



Theory
Lifestyle Rosemarie silk jumpsuit
€326.39



immermann
Chelsea scallop jumpsuit
€205.87



Tara Matthews
Printed silk jumpsuit
€282.17



Theory
Artist Check wool playsuit
€260

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...