NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2010 Salı

Neler Aldım?

Yaz alış verişime öncelikle güneş kremleriyle başladım. Geçen sene aldığım ürünler vardı. Etkilerini yitirmiş olabileceklerini düşünerek geçen sene yaz sonu keşfettiğim kozmetik sitem StrawberryNET Cosmetics’den yeni ürünler sipariş ettim. Bu sene Cilt Kanseri Vakfı’nın onayladığı markalardan biri olduğunu okuduğum Hawaiian Tropic’in ürünlerini aldım.

(“http://www.skincancer.org” adresinden “Seal of Recommendation” başlığı altında onaylı diğer markalara ulaşabilirsiniz.)

Geçen sene Nivea SPF 30, Garnier Ambre Solaire SPF 50 ve Oriflame SPF 10 güneş koruyucularını almıştım. Bu ürünleri sadece plajda değil güneş etkisini hissettirmeye başladığı andan itibaren kullanıyorum. Kışın güneş koruma özellikli el ve yüz kremi tercih ediyorum. Yaşım ilerledikçe güneşin etkilerini gözlerimle görmeye başladım. Eskiden güneş altında saatlerce korumasız yatardım. Piliç gibi kıpkırmızı olurdum ve bu beni mutlu ederdi. Ah kafam ah! Şimdi onlar yüzümde, omuzlarımda, sırtımda benler ve lekeler olarak kendilerine kalıcı yerler edindiler.

Kışın soğuktan, yazın ise güneş ve denizden kuruyan cildim için Lancome’un kuru ciltlere özel temizleyici, tonik ve nemlendiricisini aldım. Üçlü seyahat seti şeklinde satılıyordu. Yine kozmetik ürünlerimin çoğunu aldığım StrawberryNET Cosmetics’den sipariş ettim.

Kardeşimin cildi ise karma, büyük gözenekli ve sivilce sorunu var. Bununla birlikte giderek artan cilt lekeleri ve çilleri var. Ona aldığımız ürünler; Nivea Young’un temizleyici ve toniği, Payot’un gözenek azaltıcı serumu, Elizabeth Arden’in leke giderici serumu, Lancome’un yağlı ciltler için nemlendirici jel kremi. Dermatologun reçeteye yazdığı ve eczaneden aldığımız Sivex Losyon ise kullandığı diğer bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...