NEDEN BURADAYIM?

Sağlıklı bir cilde ve parlak saçlara kavuşmanın yollarını öğrenmek, güzellik sırlarımızı paylaşmak, denediğimiz ürünleri ve parfümleri tanıtmak, pratik bakım tarifleri vermek, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine nasıl ulaşabileceğimizi öğrenmek, indirimleri birlikte takip etmek, alış veriş yapalım -olmadı vitrinlere bakalım- diye delirmek, dengeli beslenme önerileri için ben buradayım. Ya siz?..



Bu Blogda Ara

7 Temmuz 2010 Çarşamba

KABIZ MIYIZ?.. ÇÖZERİZ!..

Merhabalar yurdumun her şeyi içine atıp saklayan insanları :) Bir zamanlar ben de sizin gibi biriktirdiklerimle sıkıntılı bir yaşam sürerken son iki haftadır üstümden ağııır bir yükü atıp bahtiyaaaaar bir yaşam sürmekteyim. Şimdi sıkı durun. Mutluluk förmülüm kapınızı çalmak üzere!..

TÜM İHTİŞAMIYLA KARŞINIZDA SABAH KAHVALTIM!!!

Savulun! Biberlerim, domateslerim, zeytinim, tuzsuz peynirim geliyor. Savulun! Yeşil çayım, balım da onlara eşlik ediyor...

Kahvaltı, gün içindeki en hatırı sayılır öğündür kanaatimce; hatta uzmanların da bu konuda benimle hemfikir olduklarını -Kabul, biraz ukalalık ettim, hemfikir olan benim- belirtmeden geçmem yanlış olur.

Durum böyleyken yaşamımızda bu kadar önem taşıyan kahvaltıyı es geçmek hiç de akıllıca olmasa gerek. O zaman, günün ilk öğününe hak ettiği değeri vermek için ne duruyoruz?

Lütfen önden buyrun!..

Domatesleri ben yıkarım, siz biberleri yıkarsanız sevinirim. Salatalıkları da unutmayalım. Dört tuzsuz sele zeytin, kibrit kutusu kadar tuzsuz -Ben tel peynir tercih ediyorum, siz istediğiniz türü seçebilirsiniz, tuzsuz ya da az tuzlu olmak koşuluyla- peynir, bir yemek kaşığı zeytin yağı, sirke, limon ve nar ekşisini de tezgahımıza sıralayalım.

Siz şu kaseye domatesleri, biberleri, salatalığı doğrarken ben de peyniri aynı kaseye doğrayıp dört zeytini de içine atayım. Zeytin yağını, sirkeyi, biraz limon ve nar ekşisini de ekleyip masaya götüreyim... Siz de bu arada bardak başına bir çay kaşığı yeşil çayı çaydanlığa atıp demler misiniz? Ben de yumurtamızı haşlayayım... Kayısı kıvamındaki protein deposu yumurtalar nihayet haşlandı... Sofraya balı götürmeyi de unutmayın olur mu?... Hepimize ikişer dilim tam tahıl ya da cevizli ve ya ruşeymli ekmeği de sepete koyup sofraya koyduk mu mmmhhh deymeyin keyfimize!..

İki haftadır aynı şeyi yapıyorum ve kahvaltıdan takriben bir saat sonra rahatlamanın doruğundayım :) Sizlere de tavsiye eder,kuş gibim hafif günler dilerim.

SALYANGÖZ İŞ BAŞINDA :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...